آکواپنل کناف سیمانی نما و داخلی

آکواپنل بیرونی (کناف نمای بیرونی)

پنل های سیمانی آکواپنل محصول شرکت کناف آلمان بوده که در اروپا تولید می شود. این پنل ها کاملاً در برابر باران ، رطوبت و شرایط متنوع جوی مقاوم بوده و مواد اولیه آن اجازه رشد قارچ و کپک را نمی‌دهند. این پنل ها قابلیت خم شدن تا سه متر را دارند و شما می توانید از طرح های موج، منحنی و دایره در نمای خود استفاده کنید. استفاده از پنل های آکواپنل با وجود طرح های متنوع آن راهکار مناسبی برای نمای ساختمان است. مزایای استفاده از پنل های آکوا پنل در نمای ساختمان.

– وزن بسیار سبک

– عایق صوتی

– قابلیت اجرای سریع به ضخامت بسیار کم

– مقاوم در برابر حریق

– سریع در عملیات اجرایی

– ایمن در برابر زلزله

 

پیشنهاد کناف اصفهان به شما

– شما می توانید این ساختار را ساختار را ساختار در انواع دیوارهای خارجی نما استفاده کنید.

– راهکار بسیار مناسبی جهت بازسازی نمای ساختمان قدیمی

– شما می توانید این پنل ها را برای پوشش نما ، داخل تونل ها و ایستگاه های قطار ، سقف های کاذب خارج از نمای ساختمانی استفاده کنید.

آکواپنل داخلی: (کناف استخر) 

پنل های سیمانی داخلی راهکار ایده آل و آسان جهت استفاده در دیوارهای جداکننده و پوششی و سقف های کاذب در محیط های مرطوب مثل حمام ، سرویس بهداشتی و محیط های تهیه مواد غذایی است. این پنل ها در برابر رطوبت بالا و آویزی ، طبله ننموده و شکل ظاهری خود را از دست نمی‌دهند و قابل رنگ آمیزی می باشد ، قابلیت خم شدن تا شعاع یک متر را دارد و شما می توانید در انواع دیوارها و سقف های کاذب از طرح‌های دکوراتیو استفاده کنید.

این پنل‌ها سبک وزن ، مقاوم در برابر ضربه ، مقاوم در برابر حریق ، عایق صوت و حرارت و مقاوم در برابر قارچ و کپک هستند. شما می توانید این ساختار را در بیمارستان ها ، محیط های ورزشی ، سقف و دیوار استخر ، سونا و جکوزی و محیط هایی که نیاز به عایق صوتی حرارتی رطوبت دارند مانند آزمایشگاه ها و ایستگاههای قطار استفاده کنید.

اجرای کناف در اصفهان

اشتراک این مطلب
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت اصفهان کناف می باشد. |  طراحی سایت : عصر آسیا