کناف دیوار های جدا کننده اصفهان

در بسیاری از ساختمان ها ائم از مسکونی اداری یا تجاری برای تقسیم کردن محیط یا جدا کردن اتاق ها از یکدیگر از دیوار های جدا کننده از جنس کناف استفاده می کنند و همچنین جهت عایق کردن دیوارهای بیرونی نیز از دیوارهای پوششی کناف استفاده می شود.

دیوارهای جداکننده کناف قابلیت تحمل وزن سقف را ندارند (باربر نیستند) و فقط در جداسازی و تقسیم محیط به کار می روند. به این روش که محیط را با سازه های فولادی از هم جدا کرده و پنل های گچی را به وسیله پیچ مخصوص به آنها متصل می کنیم. فضای خالی بین پنل و سازه محل مناسب برای عایق صوتی و حرارتی(پشم سنگ معدنی) است. سپس درزهای بین پنل را با نوار درزگیری و پودر مخصوص بتونه کاری شده و به این ترتیب سطح یکپارچه به وجود می آید. سطح به دست آمده با پودر ماستیک مخصوص برای مرحله نقاشی، کاشی و کاغذ دیواری آماده می‌شود. دیوار های جداکننده و پوششی فضای کافی برای عبور دادن تاسیسات آب ، بر ق و غیره را دارند. اگر برای شما سرعت و دقت مهم است، کناف مهمترین راه حل شماست.

پیشنهاد کناف اصفهان :

1) لطفاً با مشاوره کار کنید.

2) هیچگاه از مصالحی مانند گچ و آجر و…… برای استحکام دیوار کناف استفاده نکنید.

3) اگر در یک محیط هم سقف و هم دیوار کاذب دارید باید ابتدا دیوار اجرا شده و پنل ها گچی کف تا سقف را بپوشانند. در این صورت:

– فضا از نظر آکوستیکی جداسازی می شود.

– از عایق حرارتی بهتری بهره می برید.

– در صورت بروز آتش سوزی در تاسیسات سقف آژیر ها زودتر اعلام خطر می کنند و دود ناشی از حریق در کل سقف پخش نمی شود.

– بهتر است از ابتدا یا کاشی یا دیوار جداکننده و پوششی را به طور کامل به اتمام رسانده سپس مرحله بعدی را شروع کنید.

– برای دستیابی به عایق بیشتر بهتر از پشم سنگ یک سانت کمتر از عرض سازه از پنل گچی جدا باشد.

– برای نصب کلید و پریز از سازه دیاق (F47) استفاده کنید.

– برای نصب چهارچوب حتما باید از سازه دو لایه استفاده شود.

– در صورتیکه ارتفاع سازه شما بیش از ۳ متر باشد و به دلیل اینکه ارتفاع سازه استاد 3 متر است، اگر از سازه ۵۰ استفاده می‌کنید، سازه باید ۵۰ سانتیمتر داخل هم دوبل شود اگر از سازه ۷۰ استفاده می کنید ۷۰ سانت و اگر از سازی 100 استفاده می کنید۱۰۰ سانت.

اشتراک این مطلب
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت اصفهان کناف می باشد. |  طراحی سایت : عصر آسیا