باریسول اجرا شده

نمونه باریسول و سقف کشسان اجرا شده

این قسمت صرفا جهت اشنایی با سلیقه شما از انچه از سقف های کشسان و باریسول مدنظر دارید طراحی شده

شما میتوانید از این طرح ها ایده گرفته و حدود طرح خود را پیدا کنید، ان را برای ما ارسال کنید تا با استاندارد های طراحی طرح خاص شمارا طراحی کنیم.

سقف های کشسان قابلیت ترکیب با متریال هایی مانند کناف و چوب را دارند به همین دلیل طرح های باریسول به یک طرح خاص تبدیل میشوند. سقف های کشسان هیچ محدودیتی در طرح های چاپ شده پرینتی یارنگ لاکر های تک رنگ ندارند. شما میتوانید رنگ لاکر سقف را با وسایل منزل ویا کاغذ دیواری یا MDF ست کنید و هرچیزی که در ذهنتان میگذرد خلق کنید.

باریسول را میتوان با فیبر نوری و کریستال نیز ترکیب کرد و از ان به عنوان نورپردازی سقف کشسان اسمان شب استفاده کرد. در این نوع سقف ها برای طبیعی بودن باریسول اسمان از فیبر نوری برای طرح ستاره های ریزو از کریستال 8یا16 پر برای ایجاد نور ستاره های بزرگتر استفاده میکنیم.

سقف هایی که این روزا توجه مردم را به خود جلب کرده

باریسول اشپزخانه،

باریسول حمام ودستشویی،

باریسول سالن پذیرایی

و باریسول اداری تجاری میباشد.

اجرای سقف کشسان اشپزخانه:

اشپزخانه قلب خانه است شما میتوانید با اجرای باریسول در اشپزخانه جلوه خاص و متفاوتی به قلب خانه تان ببخشید و از مهمترین قانون طراحی دکوراسیون یعنی ست کردن سقف ومحیط استفاده کنید.

اجرای سقف کشسان حمام و دستشویی:

اجرای باریسول حمام ودستشویی به دوروش ممکن است، در حمام و دستشویی معمولا با محیط ناگونیا مواجه هستیم، در روش اول میتوان کل سقف را باریسول کار کنیم.

در روش دوم می توان با پنل MR (مقاوم در برابر رطوبت) ناگونیایی سقف را گرفته و مابقی را باریسول کار کنیم. توجه داشته باشید بهتر است در سقف حمام و دستشویی از باریسول چاپدار استفاده شود.

اجرای سقف کشسان سالن پذیرایی:

معمولا از طرح شب، اسمان مجازی یا فیبر نوری درباریسول سالن پذیرایی استفاده میشود.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد سقف کشسان اصفهان اینجا کلیک کنید.

اجرای سقف کشسسان اداری وتجاری:

معمولا واحدهای تجاری و اداری از متراژ کمی برخوردارند از همین رو اجرای باریسول یکپارچه بهترین گزینه است زیرا فضارا بزرگتر نشان میدهد. همچنین باریسول به واحد هایی که ازنور کافی برخوردار نیستند نیزکمک میکند تا نور کافی راداشته باشند. شرکت ها و یا دفاتری که از لگو خاصی برخوردارند نیز میتوانند طرح لگو خود را با استفاده از باریسول روی سقف اجرا کنند بدین ترتیب سبک جدیدی از دکوراسیون را در محل کار خود پیاده کرده اند.

برای مشاهده انواع سقف ها به قسمت باریسول های اجرا شده مراجعه فرمایید.

اشتراک این مطلب