طرح های باریسول خاص

تصاویر و طرح های باریسول خاص:

در این قسمت طرح های مورد نیازشما برای باریسول مغازه،باریسول اداری تجاری،طرح باریسول اشپزخانه و طرح باریسول لابی را دراختیار شما قرار دادیم.سقف های کشسان در انواع طرح دار و ساده ، نور گذر و براق تولید و اجرا می شوند اما ما  این پوشه را تنها به طرح های خاص وساده سقف های کشسان اختصاص داده ایم .

طرح هایی که این قسمت در اختیار شما قرار دادیم تصاویر سقف کشسان و اسمان مجازی خلوت وشیک میباشد. این تصاویر جزو پر مخاطب ترین طرح ها بوده و قابلیت هماهنگ شدن با محیط شما را دارد .

یکی از اصلی ترین اصولی که شما درمورد دیزاین باید به ان توجه داشته باشید ، هماهنگ کردن رنگ سقف کشسان با اسباب و یا رنگ های خاص فضا میباشد به طور مثال اشپزخانه ای رادرنظر بگیرید که با MDF سفید یک دست ودستگیره های طلایی دیزاین شده ، بهترین گزینه انتخابی شما باریسولی با رنگ یا چاپ طلایی میباشد .

به طور کلی دکوراسیون در دو سبک ساده و ملایم و شلوغ و پر رنگ پیاده می شود . این قسمت برای اشنایی شما با اینگونه طرح ها و ایده گرفتن از ان ها برای دکوراسیون خاص شماست . شما می توانید پس از انتخاب سبک دلخواه آن را برای ما ارسال کنید تا نمونه های بیشتری در اختیارتان قرار دهیم.

برای اجرای باریسول اصفهان اینجا کلیک کنید.

اشتراک این مطلب