انتخاب بهترین مجری باریسول در اصفهان

شاید این روزها شاهد تنوع قیمت و تنوع بسیار بالای محصولات شبیه به سقف کشسان را توی بازار عرضه کننده ها ببینیم به همین ترتیب ما صداقت را پیشه کار و رضایت مشتری را سرمایه خود قرار دادیم و برند محصولات موجود دراین گروه سقف کشسان با برند MSD چین و سقف کشسان با برند ساروس آلمان است. چاپ این نوع سقف کشسان UV واقعی است و نه چاپ اکو سالون

گروه اصفهان کناف تولید کننده و اجرا کننده سقف کشسان در اصفهان می باشد و از این رو آماده خدمات رسانی به شما همکاران و مشتریان است
نوع خدمات به شرح ذیل می‌باشد :
فروش و اجرای سقف کشسان پرینتی با چاپUV با عرض های 320 و 540می‌باشد.
این سقف ها قابلیت گذر نور را دارد و می توانید برای نورپردازی از فیبر های نوری هم استفاده کنید.
فروش و اجرای سقف کشسان لاکر:
این سقف ها به دلیل دارا بودن ویژگی های از جمله آکوستیک بودن. مقاوم در برابر رطوبت. مقاوم در برابر حرارت. تنوع رنگ زیاد برای ست کردن سقف با محیط.خواهان زیادی پیدا کرده است این سقف ها رو به اسم آینه ای یا براق هم میشناسند و قابلیت انعکاس محیط اطراف در سقف کشسان رو دارد .

به همین ترتیب سقفی مناسب جهت استخر ، سونا و جکوزی، حمام و سرویس بهداشتی است برای نور پردازی این سقف ها میتوان از فیبر نوری و کریستال های متنوع استفاده کرد .

فروش و اجرای سقف کاذب نورگزر یا همان ترنسزنت این نوع سقف ها مخصوص مکان هایی است که علاوه بر زیبایی نیاز به نور دهی بالا دارد . مثل سالن های آمفی تئاتر.مراکز خرید . سالن های بزرگ اداری و مسکونی است و این نوع سقف ها به خاطر نو دهی بالا و قابلیت چاپ سه بعدی طرفداران زیادی پیدا کرده. در این سقف ها نورپردازی به وسیلهSmd های یک متری و یا نورهای شلنگی استفاده می شود توجه داشته باشید که حداقل ارتفاع لازم برای نور پردازی خوب ۱۵ سانتی متر است و فاصله SMD ها از یک دیگر باید ۱۰الی ۱۵ سانتیمتر باشد.

با سپاس فراوان گروه اصفهان کناف 09131883267 زمانی

اجرای باریسول اصفهان ، اجرای باریسول در اصفهان ، فروش باریسول در اصفهان

اشتراک این مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *