لوستر برای سقف کناف

انتخاب لوستر برای سقف کناف

دکوراسیون خانه با استفاده از وسایل و طراحی های مختلفی صورت میگیرد . این روزها که مردم بیشتر از گذشته به دکوراسیون اهمیت میدهند انتخاب و خرید نیز سخت تر شده است و اینکه بدانیم دقیقا کدام وسیله با خانه هماهنگی دارد و جذابیت بیشتری به آن میبخشد کار مشکلی است. ما در این مطلب به شما در خرید لوستر که یکی از لوازم تزئینی و لوکس محسوب میشود کمک میکنیم. اگر شما بدنبال خرید لوستر و زیبایی خانه خود هستید ما در این مقاله همراهی کنید.

لوستر را باید با توجه به موارد زیادی که مد نظر قرار میدهیم خریداری کنیم. مواردی همچون مساحت سقف ، نوع سقف کناف و ساده  و یا حتی مکان مورد استفاده مثلا لوستر برای سالن پذیرایی ویا اتاق خواب و…. با در نظر گرفتن تمام این موارد میتوان لوستری انتخاب کرد که با خانه هماهنگی داشته باشد و از خرید رضایت داشت.

برای اجرای کناف در اصفهان اینجا کلیک کنید.

لوستر برای سقف کناف

سقف:

سقف خانه از موارد مهمی است که باید در کوراسیون به آن اهمیت داد . تزئیناتی که در سقف میشود اجرا کر استفاده از کناف و لوستر و نور پردازی است.اما برای کناف باید مواردی را در نظر گرفت تا بتوان جلوه خاصی به خانه بدهد. مثلا اینکه در نظر بگیرید کدام قسمت خانه میخاهد کناف شود و طرح مناسب با آن را انتخاب کنید. سپس با توجه به کناف اجرا شده لوستر را انتخاب کنید.در این مورد باید در نظر داشته باشید که آیا لوستر قرار است کار روشنایی را انجام دهد و یا فقط جنبه ظاهری و زیبایی دارد. اگر فقط برای تزئین سقف میخواهید دستتان باز است و میتوانید مدل متنوع که مورد علاقه تان است انتخاب کنید. اما اگر برای روشنایی میخواهید باید دققتان را بیشتر کنید.

مساحت:

مساحت سقف برای انتخاب لوستر اهمیت زیادی دارد باید در نظر بگیرید اگر مساحت سقف کم ت=است از لوستر های بزرگ و پرشاخه استفاده نکنید زیرا سقف را کوچکتر نشان میدهد. همچنین باید ارتفاع را نیز در نظر بگیرید مثلا سقف هایی که کناف شده اند معمولا ارتفاع کمتری دارند پس از لوسترهای خیلی بلند استفاده نکنید مگر اینکه برای قسمتی خاص از خانه بخواهید . مثلا اگر روی میز ناهار خوری لوستر نصب میکنید اگر زیادی هم بلند باشد اشکالی ندارد و باز هم خانه را زیبا میکند.

سبک لوستر:

بعد از در نظر گرفتن موارد گفته شده باید سبک لوستر مورد علاقه را انتخاب کنید سپس در بین موارد پیش رو خرید را انجام دهید. برای انتخاب سبک باید به دکوراسیون نیز توجه کنید . اگر دکوراسیون کاملا مدرن است لوستر را نباید سنتی انتخاب کرد و دکوراسیون را هماهنگ با هم انتخاب کنید.

برای اجرای باریسول در اصفهان اینجا کلیک کنید.

اشتراک این مطلب
2 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *