باریسول اتاق خواب اصفهان

باریسول اتاق خواب اصفهان

باریسول اتاق خواب

اتاق خواب خود را رویایی طراحی کنید.اتاق خواب محل استراحت شبانه وجایی برای تامین ارامش و اسایش در اشخاص است ازاین رو دکوراسیون ان بسیار حائز اهمیت است.در اتاق خواب می توان از متریال های کناف، باریسول، سقف های تزئین و.. استفاده کرد .اما چرا باریسول؟

باریسول از جنس پی وی سی است که برای نصب حرارت دیده و در سقف کار میشود.باریسول ها معمولا دارای طول عمر بسیار زیاد وجذابیت همیشگی هستند به طوری که تا مدت ها طرح ان برای شما تازگی دارد. باریسول ها در انواع ساده و طرح دار،نورگذر و غیر نورگذر،مات و براق و رنگی و غیر رنگی موجود می باشد لازم به ذکر است گونه هایی خاص از باریسول وجود دارد که به ان باریسول میرور(طرح ایینه ) و باریسول مخمل میگویند که در ادامه تمامی ان ها توضیح داده خواهد شد.

باریسول ساده اتاق خواب

باریسول ساده به باریسول های رنگی گفته می شود که در ان از هیچ طرحی استفاده نشده.بهتر است از رنگ های خنثی و یا ارام بخش برای  این مدل باریسول در اتاق خواب استفاده شود .رنگ هایی مانند ابی کمرنگ،صورتی،سبز ملیح و… انتخاب رنگ ان کامل سلیقه ای و برعهده شما ست.لازم بذکر است میتوانید با فیبر های نوری در این نوع باریسول جلوه خاصی به سقف خود ببخشید.

باریسول طرحدار اتاق خواب

باریسول های طرحدار در انواع مختلف و طرح های دلخواه ومتنوع مانند اسمان روز،اسمان شب،طرح های اسلیمی و …موجود است. برای اتاق خواب بهتر است از طرح هایی مانند اسمان شب استفاده کنید.لازم بذکر است شما میتوانید عکس هایی خاص (عکس های شخصی مانند عروسی سالگرد و….)را با کیفیت بالا انتخاب کرده و ازان برای  خاص کردن فضای اتاق خواب خود استفاده کنید.

باریسول نور گذر

این مدل باریسول برای اتاق خواب بسیار شیک و ساده است شما میتوانید جای تخت خوابتان را با ان دکور کنید و از طرح ساده ان لذت ببرید.

قاب های دور باریسول

قاب های دور باریسول معمولا با کناف اجرا  میشود . به نسبت اندازه اتاق خواب شما میتوانید از طرح های مربع ،دایره و یا دکوراتیو استفاده کنید. شما همچنین میتوانید سقف ودیوار پشت تخت خواب را به صورت یک دست باریسول اجرا کرده و محوطه خواب خود را منحصر بفرد کنید. برای  دکوراسیون اتاق خواب کوچک معمولا از طرح های مستطیل شکل استفاده میشود .برای دکوراسیون اتاق خواب متوسط و بزرگ از علاوه بر مستطیل میتوانید از طرح های دایره نیز استفاده کنید.

 رنگ در باریسول

انتخاب رنگ در باریسول بسته به سلیقه ورنگ دکوراسیون منتخبی شما در اتاق خواب دارد. به عنوان مثال اگر رنگ اتاق خواب شما سفید است از رنگ های صورتی نارنجی کم رنگ قهوه ای روشن استفاده کنید.اگر باریسول شما طرحدار است رنگ زمینه باریسول را مد نظر بگیرید.

گروه اصفهان کناف با داشتن مشاورین و متخصصان در زمینه طراحی داخلی و اجرای باریسول اصفهان همراه شما هستند تا خانه رویایی خود رابسازید .ازاین که تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاسگذاریم .