باریسول پذیرایی اصفهان

باریسول پذیرایی اصفهان

باریسول پذیرایی

گروه اصفهان کناف دارای بهترین طراحان و کادر اجرایی مجرب برای یاری رساندن به شما درزمینه طراحی اماده خدمت رسانی می باشد.

دکوراسیون صحیح منزل دارای اهمیت بسزایی در زیبا و بزرگ جلوه دادن خانه است بنا براین مهم است که شما از چه نوع متریال و چه سبک دکوراسیونی استفاده می کنید.شما می توانید از کناف،سقف های تزئینی ،چوب و… در دکور سقف خود استفاده کنید اما یکی از به روز ترین متریال ها در دکوراسیون سقف باریسول است.

باریسول یا سقف کشسان ساخته شده از پی وی سی  با میکرون های متفاوت می باشد که در بازار از ده میکرون تا بیست وپنج میکرون موجود است اما بهترین انها بیست تا بیست وپنج میکرون می باشد.باریسول ها در دونوع ساخت کشور چین والمان و در انواع طرح دارو ساده ،مات و براق ،نور گذر و غیر نورگذر تولید میشود.

برای پذیرایی بهتر است از تلفیق کناف و سقف کشسان به صورت همزمان استفاده کنید .نمونه های این تلفیق در گالری قابل مشاهده می باشد.

در پذیرایی به نسبت دکوراسیون موجود مانند مبل،لوازم تزئینی و… می توانید رنگ باریسول خود را انتخاب کنیداگر باریسول طرح دار مد نظر شما بود شما می توانید رنگ زمینه را با مبلمان ست کنید.طرح های باریسول در گالری سایت قابل مشاهده می باشد ضمن این که شما میتوانید عکس شخصی خود را با کیفیت بالا برای ما ارسال کرده و ان را در سالن خود داشته باشید.

در باریسول پذیرایی از فیبر های نوری و کریستال ها نیز استفاده میشود که جلوه ای خاص و زیبا به سطح باریسول و در نتیجه به کل سالن شما می دهد.

مواردی که می بایست در اجرای باریسول به آن ها توجه داشت :

سقف های کشسان انواع مختلفی از نظر کیفیت چاپ دارند،چاپ بنری از جمله پایین ترین نوع کیفیت چاپ باریسول است .چاپ UVبرترین نوع چاپ محسوب می شود که همان طور که در بالا ذکر شد از ده تا بیست وپنج میکرون قابل تغییر است پس تا مطمئن نشدن از کیفیت بالا باریسول به قیمت های متفاوت ان اکتفا نکنید .

نوع نورپردازی سقف کشسان  و فواصل بین نور پردازی نیز از جمله موارد مهم در اجر است. اجرای نامناسب می تواند موجب خط افتادن در روی صفحه باریسول و عدم یک دست بودن نور شود.

توجه داشته باشید باریسول های UV بیست وپنج میکرون دارای عمر مفید بالایی نسبت به کیفیت های پایین تر و یا دیگر متریال های  دکوراسیون است.

در اجرای باریسول اصفهان به دلیل نصب با نوار های مخصوص جای تجمع ، پرورش و رشد موجودات موزی مانند سوسک و پشه را در سقف از بین می برد.

طراحی قاب باریسول پذیرایی

طراحی قاب باریسول به نسبت فضای شما می تواند مربع ،مستطیل، دایره ویا ترکیب این اشکال(دکوراتیو) باشد. قاب های مناسب فضاهای کوچک مربع ومستطیل می باشند اما اگر پذیرایی شما از متراژ بالایی برخوردار است شما میتوانید از طرح های موج ،دایره ،ترکیبی و… استفاده کنید.

گروه اصفهان کناف با داشتن کادری مجرب ومشاورین ازموده شما را در انتخاب بهترین طرح و داشتن خانه رویایی خود یاری می رسانند.

از این که تا پایان مقاله همراه ما بودید سپاس گذاریم.