سقف کشسان چیست

سقف کشسان در اصفهان (باریسول)

سقف کشسان چیست ؟ نوعی سقف های تزئینی  که عموما از جنس پلاستیک های منعطف میباشد که در مقابل رطوبت و حرارت مقاوم است. این سقف ها در اندازه و ابعاد مختلف قابل اجرا هستند و میتوان از عملکرد منحصر بفرد ان امکان چاپ تصویر دلخواه شما را نام برد.

انواع سقف کشسان:

از انواع سقف های کشسان میتوان به سقف های لاکر، سقف های ترنس، سقف های چاپدار، سقف های میرور و سقف های مخملی اشاره کرد.

سقف های لاکر سقف های رنگی هستند که تنوع آن به بیش از80 رنگ مختلف میرسد . این سقف ها قابلیت نورگذر بودن را ندارد و میتوان برای نور پردازی انها از چراغ های کریستال شکل و فیبرهای نوری استفاه کرد.

سقف لاکر

سقف کشسان ترنس این سقف ها عموما با رنگ سفید است  که قابلیت عبور نور را دارد که در پایان کار نوری مهتابی شکل در ابعاد بزرگ دارد.

سقف کشسان ترنس

سقف کشسان چاپدار یکی از پرطرفدار ترین نوع سقف کشسان است که با طرح و اندازه متغیر و نورگذر می باشد قابل ذکر است در این سقف ها شما میتوانید طرح و عکس دلخواه خود را نیز  بر روی این نوع سقف چاپ کنید.

سقف کشسان چاپدار

چند نمونه از کاربرد سقف کشسان (باریسول) در زیر توضیح داده شده است و شما میتوانید سرخط هایی در مورد طرح دلخواه خود پیدا کنید:

باریسول پذیرایی

سقف کشسان در پذیرایی به دلیل طرح های متنوع و زیبا باعث میشود سالن های پذیرایی کوچک و کم نور، بزرگتر و پرنور تر دیده شود و جلوه خاصی داشته باشد، لازم بذکر است در پذیرایی از باریسول بدون چاپ بهمراه فیبرنوری و کریستال نیز میتوانید استفاده کنید که نمونه انرا در تصاویر زیر میتوانید مشاهده فرمایید. بهتر است در انتخاب سقف های رنگی یک رنگ را با رنگ دکوراسیون مبل، فرش و یا پرده خود ست کنید.

باریسول اشپزخانه

اشپزخانه قلب خانه است که از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که عموما خانم ها بیشتر وقت خود را در ان سپری میکنند و لازم است بدانید که طرح اشپزخانه تاثیر بسزایی در روحیه خانم خانه دارد پس توجه داشته باشید که از طرح های شلوغ و رنگ های جیغ بپرهیزید. شما میتوانید از طرح های طبیعت، خاص و اسلیمی و یا سقف های لاکر استفاده کنید. در انتخاب سقف های لاکر بهتر است رنگ انرا با یکی از رنگهای کابینت خود و یا رنگ اصلی اشپزخانه خود ست کنید. چنانچه اشپزخانه شما تک رنگ است مانند سفید میتوانید از یک رنگ شاداب مانند رنگ های گرم استفاده کنید.

باریسول اتاق خواب

خواب اسوده نیازمند محیط اسوده و مناسب است، محیطی با کنترل نور و رنگ مناسب که میتوانید طرح  مناسب را با تمام سنین انتخاب کنید به عنوان مثال برای اتاق کودکان میتوانید از طرح های فانتزی مناسب سنین کودک و نوجوان انتخاب کنید برای اتاق والدیت میتوانید از طرح های کهکشانی با نورپردازی فیبر نوری و کریستال استفاده کنید، برای اتاق نوجوانان یا جوانان نیز میتوانید طبق سلیقه خود فرد از طرح های خاص ،اسلیمی یا فانتزی استفاده کنید. در مجموع سقف های کشسان این قابلیت رادارد که شما طرح وایده خود را خلق کنید .

باریسول فضای ورودی

باریسول فضای ورودی بایستی ساده در عین  حال شیک و زیبا باشد، پیشنهاد ما برای شما استفاده از طرح های باریسول خاص یا لاکر است که  نمونه انرا مشاهده میفرمایید.

باریسول اداری تجاری

در فضای اداری تجاری دیزاین ومعماری موضوعی بسیار مهم وتاثیر گذار میباشد،ازاین رو می بایست ازطرح های خاص استفاده شود،طرح های ماند میرور ،فشن ،مخملی که جلوه ای منحصر بفرد به فضا ببخشند.

باریسول استخر

از باریسول به دلیل مقاومت بالا در برابر رطوبت وحرارت میتوان در استخرها، سونا، جکوزی، سرویس بهداشتی و حمام، سالن های بخار و سولاریم ها نیز استفاده کرد ، طرحهای پیشنهادی اینگونه فضاها را میتوانید در گالری مشاهده فرمایید.

سالن های سینما و تئاتر

در این سالن ها نور و خاصیت اکوستیکی فضا از اهمیت بالایی برخوردار است ، باریسول با قابلیت کنترل نور وصوت وهمچنین ضد حریق بودن با شرایط اینگونه فضا ها همخوانیدارد وجداازان باعث جذابیت و شکوهمندی فضاها میشود که ازنظر بصری قابلیت مهمی است.

چراباریسول؟

-اولین نکته راجع به باریسول دسترسی اسان به برقکشی وتاسیسات ان است در نتیجه تعمیر  وتعویض ان اسان است.

-ازباریسول میتوان برای مناطقی از سقف که دارای لوله کشی شلوغی است وامکان اویز گیری در ان وجود ندارد استفاده کرد.

-باریسول دارای دوام ،مانداری وزیبایی طولای مدتیست ازاین  رو کیفیت فضایی شما برای مدت طولانی باقی می ماند.

-گاراننتی سقف های باریسول MSCدر مقابل رنگ،بازشدن خطوط جوش وتغییر شکل 10 ساله است که این نشان دهنده ارزش تکرار نشدنی ان است.

دکوراتیو:

استفاده ار سقف های باریسول به عنوان یک عنصر دکوراتیو تاثیر شگرفی ایجاد میکند وفضای جدیدی را بوجودمی اورد،قابل ذکر است نوع براق ان یا طرح میرور افکتی شیشه ای مانند به فضای شما می دهد که این حالت ازنظر بصری محیط را بزرگتر نشان میدهد.

-شکل:

با استفاده از باریسول میتوان یک فضای داخلی را به سرعت تغییر داد و به راحتی مطابق با طرح ارشیتکت وسلیقه مشتری میتوان به ان هرشکلی ازجمله دایره، بیضی، مربع، مستطیل و یا طرح های خاص هندسی را داد.

-پوشش:

MSCمیتواند سقف های داخلی بسیار بلند را کوتاه کند ویا تاسیسات  نصب شده رویی سقف ناهموار یا لکه های ناشی ازرطوبت را بپوشاند.

-قابل شستشو:

سقف های باریسول ضد چربی وگرد وغبار می باشد این قابلیت استفاده از انرا در اشپزخانه ها ومحیط های صنعتی میسر می سازد.سقف هایMSC برحسب نوع مواد سازنده  قابل شستشو می باشند.

-این سقف ها در مقابل حریق مقاوم ودر هنگام اتش سوزی گاز سمی ازخود تولید نمیکند.

-قابل بازیافت:

سقف های کشش از لحاظ زیست محیطی صددرصد قابل بازیافت می باشد.

-تنوع در جنس ورنگ:

این سقف ها دارای بیش از  رنگ وطرح های مختلف از جنس شفاف،مات،براق،جیر وچاپی بوده وقابل ذکر است در چاپ ان هیچگونه محدودیتی وجود ندارد.

-نورپردازی:

این سقف دارای سیستم نورپردازیست که میتواند هرسقف کرم،بونور و ماتی را تبدیل به سقفی با نور طبیعی روز یاانواع نورپردازی خاص کند.

-ویدئو:

ویدئو تکنولوژی بالاییست که تصاویر،طرح ها وویدئو هارا در پروجکشن تصاویر پخش میکند.بسته به کاربرد این سقف میتوان ازان در فضاهای اداری تجاری وباقابلیت پخش تصاویروویدئو ها استفاده کرد.

ازدیگر قابلیت ها میتوان به

اسمانی بودن و قابلیت چاپ پذیریی بالای ان نیز اشاره کرد.

برای مشاوره رایگان و یا دیدن طرح های بیشتر با ما تماس حاصل فرمائید.

اشتراک این مطلب