آموزش نصب سقف های تزیینی

آموزش نصب سقف های تزیینی

سقف های تزیینی طرح گچبری در این دوره بسیار مورد توجه کارفرمایان و پیمانکاران ساختمانی قرار گرفته است . نصب سقف های طرح گچبری بسیار آسان بوده و تنها در نیم ساعت قابل اجراست . برای آموزش نصب سقف های تزیینی با ما همراه باشید .

نصاب سقف های پیش ساخته ابتدا می بایست دارای پمپ باد و میخ اسکا باشد. برای نصب سقف تزیینی ( طرح های گچبری پیش ساخته جایگزین کناف ) یک نفر باید گل را در جای مناسب روی سقف فیکس کند و ثابت نگه دارد و نصاب ، حاشیه دور گل را میخ بزند . توجه کنید هر چه در حاشیه کار انجام شود سقف تمیز تر نصب می شود . برای نصب گلویی ها و باکس دور می بایست یک نفر باکس را فیکس نگه دارد و نصاب در حاشیه میخ بزند . توجه داشته باشید زاویه گلویی ها 45 درجه می باشد و در هنگام نصب می بایست این زاویه حفظ شود . اگر تصمیم به اجرای نور مخفی و هالوژن دارید می بایست کمی گلویی را پایین تر از سقف متصل کنید . برای نصب ابزار ها نیز به همان روش نصب گل های طرح گچبری عمل کنید و پس از فیکس کردن ابزار از حاشیه ان را متصل بفرمایید .

آموزش نصب سقف های تزیینی

آموزش نصب سقف های تزیینی

این سقف ها ازجنس پی وی سی بوده و دارای 5 سال ضمانت جنس و رنگ هستند . تحویل فوری در سه روز و نصب تنها در چند ساعت انجام میگیرد . بسیار سبک و ایمن ، قابل جابجایی و نصب مجدد ، ضد آب و قابل شستشو ، بدون پوسته شدن رنگ ، در 15 نوع رنگ انتخابی ، قابل نصب در محل های در حال سکونت  هستند و  نصب این سقف ها بدون ریخت و پاش و کثیف کاری و . . انجام میگیرد.

جهت مشاوره رایگان ، ثبت سفارش و یا پرسش های خود با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایید و  به تماس با اصفهان کناف مراجعه کنید.

اشتراک این مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *