پرده زبرا در اصفهان

پرده زبرا در اصفهان

پرده زبرا در اصفهان

پرده های زبرا جزء جدید ترین پوشش ها برای پنجره است. طرح های پرده زبرا بسیار متنوع و خاص است همچنین  قیمت مقرون به صرفه تری نسبت به پرده های مشابه دارد. از این پرده ها می توانید در واحد هاس مسکونی، طراحی داخلی ساختمان  ( سالن های پذیرایی و اتاق خواب ها و اشپزخانه ها ) ، اداری، تجاری، بیمارستان ها و کلینیک ها، سالن های غذا خوری و تالار ها و . . . با هر طرحی استفاده کنید.

پرده های زبرا به صورت افقی و از ترکیب تور و پارچه تولید می شود و هیچ محدودیتی در ابعاد ندارد و مشتری می تواند به صورت سفارشی ابعاد، نوع پارچه و طرح پرده را انتخاب کند. جنس پرده های زبرا مشتری، می تواند شاین، مات، طرح دار، سه بعدی  و . . . باشد . همچنین متناسب با هر محیطی می توانید از طرح های آن استفاده کنید.

پرده زبرا در اصفهانپرده زبرا در اصفهان

روش سفارش پرده زبرا :

پس از انتخاب طرح که در گالری و یا تصاویر قابل مشاهده است با شماره تلفن های درج شده در پایان مقاله تماس حاصل فرمایید تا در نحوه اندازه گیری پرده زبرا و همچنین نوع پارچه آن به شما مشاوره داده شده و قیمت نهایی اعلام شود. پس از آن سفارش شما ثبت شده و در مدت زمان یک هفته پرده و متعلقات آن ( وسایل نصب ) به شما تحویل داده می شود .

روش نصب پرده زبرا :

اگر بخواهید پرده را روی سقف نصب کنید یک، دو عدد بست سقفی در اختیار شما قرار می گیرد که در محل مناسب پیچ شده و پرده با یک فشار کوچک در آن محکم می شود .

اگر بخواهید پرده را روی دیوار نصب کنید ابتدا بست های L مانند را بر روی دیوار پیچ شده و سپس بست های سقفی را به آنها متصل می کنید و پرده با فشاری کوچک در جای خود ثابت می شود.

شستشوی پرده زبرا چگونه است ؟

شستشوی این پرده  بدین شکل است که شما می توانید بدون جدا کردن آن از دیوار تنها با کمی کف و آب به راحتی تمیز می شود. ( ترجیحا مواد شوینده ملایم استفاده کنید تا عمر پرده طولانی شود ) در نهایت اگر پرده نیاز به شستشوی عمیق داشت می توانید به صورت دستی و یا در ماشین لباسشویی با مواد شوینده مناسب آن را تمیز کنید.

قیمت پرده زبرا چگونه محاسبه می شود ؟

قیمت پرده زبرا به صورت استعلام روزانه است که شما می توانید با شماره های درج شده در پایان مقاله تماس حاصل فرمائید اما نوع پارچه و طرح در تعیین قیمت موثر است. هرچه پارچه ساده تر باشد قیمت آن کمتر از طرح دار و یا پرده پلیسه است، لازم بذکر است نوع و جنس کتیبه، اتصالات و گیر بکس نیز اثر گذار است.

روش اندازه گیری پرده زبرا  :

اگر پنجره شما داخل دیوار فرو رفته و طاقچه مانند است می بایست طول و عرض پنجره را محاسبه کرده و از دو طرف طول و عرض آن یک سانتی متر کم کنید اما اگر پنجره مماس دیوار نصب شده می توانید دو الی سه سانتی متر اضافه تر از پنجره سفارش دهید تا علاوه بر پوشش کامل پنجره جلوه زیبا تری داشته باشد.

اشتراک این مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *