باریسول حمام اصفهان

باریسول حمام اصفهان

باریسول حمام

با ما به راحتی ایده خود را اجرا کنید.شما می توانید در سقف خانه رویا ی خود را ببینید.

باریسول جزو متریال های پرکاربرد برای حمام است.حمام به دلیل رطوبت بالا و همیشگی از محدودیت هایی در دکور کردن برخوردار است ضمن اینکه دکوراسیون خوب حمام می تواند روحیه از دست رفته شما را در طول روز به شما بازگرداند. در حمام شما می توانید هم از باریسول ساده و هم از سقف کشسان طرح دار استفاده کنید.

پیشنهاد ما به شما در این زمینه استفاده از باریسول طرح دار است.باریسول های طرح دار از جنس  PVCو در ابعاد و اندازه های دلخواه در طرح های متنوع اجرا میشود.از طرح های مناسب سقف کشسان برای  حمام می توان به طرح های باریسول طبیعت، باریسول حیوانات، باریسول سه بعدی ، باریسول  اب و… اشاره کرد که نمونه ان ها را در گالری مشاهده می فرمایید.

انواع چاپ در باریسول حمام

سقف های کشسان چاپ دار از انواع مختلفی مانند چاپ بنری، چاپ با کیفیت UVو… اشاره کرد.چاپ های بنری از کیفیت پایین تری نسبت به چاپ های UV برخوردار اند.چاپ های UV از ده میکرون تا بیست وپنج میکرون قابل تغییر است که با کیفیت ترین نوع باریسول چاپ یو وی با کیفیت بیست وپنج میکرون است.

نصب و اجرا:

سقف های کشسان  اصفهان با نوار مخصوص در قاب های کناف اماده شده برای طرح باریسول نصب می شوند. این نوار ها باعث نرسیدن رطوبت به چراغ های پشت باریسول در نتیجه قابل استفاده کردن ان در حمام می شود.

طراح های سقف کشسان حمام

شما می توانید رنگ زمینه باریسول خود را با رنگ کاشی و سرامیک حمام یا کف سازی ست کنید ،این کار باعث ایجاد هارمونی در فضا در نتیجه بزرگ تر دیدن شدن و ایجاد حس مثبت در بیننده است.

همان طور که در بالا اشاره شد طرح های هاله ای ،حیوانات ،طبیعت و اسمان روز و شب برای سقف حمام مناسب تر می باشد.

مزایا ی استفاده از سقف کشسان در حمام:

عایق رطوبتی

زیبایی خاص

جلوگیری از ورود حشرات موزی به سقف و امکان جلوگیری از رشد و تکثیر وتجمع ان ها

هزینه کمتر و کیفیت بهتر نسبت به دیگر متریال ها

عمر طولانی تر نسبت به دیگر متریال های اجرایی در حمام

از این که تا پایان این مقاله با ما بودید سپاس گذاریم.