باریسول سرویس بهداشتی اصفهان

باریسول سرویس بهداشتی اصفهان

سویس بهداشتی از جمله فضاهای جانبی خانه محسوب می شود اما نباید از دکور ان غافل شد.

دکوراسیون سرویس بهداشتی باید به گونه ای باشد که نه تنها در مقابل رطوبت مقاوم باشد بلکه نور ان را تعبیه کرده ومانع از رشد باکتری ها و یا حشرات موزی در سقف و دیواره ها بشود.

سقف های کشسان از موارد پر استفاده در سقف سرویس بهداشتی است.ازنظر کارایی باریسول با نصب اسان و بااستفاده از نوار های پلاستیکی باعث جلوگیری از ورود حشرات به گوشه کنار سقف  می شود و با جنس پلاستیکی خود مانع از عبور هوا و رطوبت ورشد باکتری در پشت سقف میگردد.

باریسول ها از جنس پی وی سی و به صورت ارتجاعی هستند ازاین رو به ان ها سقف کشسان نیز گفته می شود.سقف های کشسان در انواع مات و براق،نور گذر و غیر نور گذر و طرح دار و ساده موجود است.

پیشنهاد اصفهان کناف برای شما باریسول طرح دار است. باریسول های طرح دار علاوه بر تامین نور باعث زیبایی و بزرگ تر جلوه دادن فضا می شود.

انواع باریسول های طرح دار سرویس بهداشتی

همان طور که در بالا ذکر شد سقف کشسان از جنس پی وی سی است که در دونوع چاپ بنری و یووی به بازار عرضه می شود.باریسول با چاپ بنری دارای کیفیت پایین تری به نسبت باریسول یو وی است.سقف کشسان یو وی از ده تا  بیست وپنج میکرون تولید می شود که بالاترین کیفیت ان بیست وپنج میکرون است.

مزایای استفاده از باریسول سرویس بهداشتی

 اجرای باریسول اصفهان به نسبت دیگر متریال ها دارای هزینه تمام شده کمتری می باشد ضمن این که به زیبایی فضای شما نیز می افزاید.

باریسول در برابر رطوبت عایق و دارای عمر طولانی است.

سقف کشسان به دلیل جنس و نوع نصب ان در برابر باکتری ها ایمن و از تجمع حشرات موزی جلوگیری می کند.

طرح های باریسول سرویس بهداشتی

شما می توانید از گالری طرح های مختلف باریسول را مشاهده بفرمایید . برای سرویس های بهداشتی طرح هایی مانند حیوانات ، هاله ای ، اسلیمی، طرح های خاص و یا طبیعت مناسب تر اند. بهترین راه برای انتخاب کردن طرح ویا رنگ باریسول توجه به  رنگ کاشی و سرامیک کار شده است.اگر باریسول طرح دار بود رنگ زمینه را همرنگ و یاازرنگ های مکمل کاشی و سرامیک انتخاب کنید.

نورپردازی باریسول سرویس بهداشتی

نور باریسول معمولا تامین کننده نور لازم در محیط است . استفاده و انتخاب صحیح چراغی که برای باریسول کار می شود از جمله مواردی است که باید به ان توجه شود. استفاده از چراغ های نا مناسب و یا رعایت نکردن فواصل مناسب برای نصب چراغ می تواند  باعث ایجاره تیره روشنی و یا کافی نبودن نور محیط می شود.

گروه اصفهان کناف به شما در داشتن خانه ای امن وپر ارامش کمک میکند.

ازاین که تا پایاین مقاله همراه ما بودید سپاس گذاریم.