سقف کشسان ساده

سقف کشسان ساده

سقف کشسان ساده

شیک ترین و به روز ترین دکوراسیون را ازما بخواهید.

امروزه سبک های دکوراسیون داخلی بسیار متنوع و متفاوت است و انتخاب آن نسبت به سلیقه و ابعاد منزل از اهمیت بالایی برخوردار است.سقف خانه از جمله مواردیست که دکور کردن آان می توان جلوه ویژه ای به خانه شما ببخشد.

برای دکور کردن سقف انواع متریال مانند چوب ،کناف، انواع باریسول، چراغ ، لوسترو… مورد استفاده قرار می گیرد.در این مقاله قصد داریم تا شمارا با یکی از طرح های سقف کشسان اشنا کنیم.

سقف های کشسان اصفهان انواع مختلفی از جمله طرح دار،میرور، مخمل و… دارد اما در دکوراسیون های امروزی که اکثرا سبک های مدرن کار می شود بهترین نوع باریسول ،باریسول ساده و یا به عبارتی سقف کشسان لاکر و سقف کشسان ترنس است.

 این سقف ها در دونوع نور گذر و بدون نور تولید می شوند.جنس این سقف ها از PVC می باشد که دربرابر رطوبت مقاوم است. شما می توانید از سقف کشسان ساده برای سرویس بهداشتی ، حمام ، استخر ، ورودی ها ، سالن های پذیرایی بزرگ و یا آشپزخانه استفاده کنید.

باریسول را می توانید با کریستال و یا نور های نقطه ای نیز همراه کنید . سبک های سقف کشسان آسمان شب را می توانید در گالری مشاهده فرمایید.

برای سالن و پذیرایی بهتر است از رنگ مشکی و یا سفید همراه با فیبرهای نوری و یا کریستال استفاده کنید. این کار جلوه ای خاص به پذیرایی شما می بخشد.

انتخاب صحیح باریسول و قاب آن می تواند تاثیر بسزایی در محیط داشته باشد،به طور مثال انتخاب قاب باریسول می تواند فضای پذیرایی شما را بزرگتر و یا کوچک تر از حد معمول نشان دهد. از طرفی رنگ  باریسول نیز فضای شما را به سمت محیطی سرد و تاریک و یا محیطی گرم و صمیمی هدایت می کند.

اشتراک این مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *