سقف کوتاه

ترفند بلند نشان دادن سقف

دکوراسیون خانه از مواردی است که تقریبا همه به آن اهمیت میدهند. اما سقف خانه به اندازه دکوراسیون اهمیت دارد که تعداد افراد محدودی به ان توجه دارند.سقف خانه را میتوان با مواردی همچون لوستر و کناف دکور کرد به گونه ای که حتی اگر سقف را با سلیقه کناف کنید دیگر نیازی به خیلی از وسایل تزئینی در خانه ندارید.اما گاهی در خانه های قدیمی امکان بازسازی سقف و استفاده از کناف وجود ندارد بنابراین باید به گونه ای چیدمان وسایل را انجام داد تا علاوه بر اینکه خانه زیبا میشود سقف هم بلند وزیبا باشد. در ادامه این مقاله با ما باشید تا شما را در چیدمان راهنمایی کنیم.

 

کناف سقف:

همانطور که گفته شد در مرحله اول سعی در کناف کردن سقف کنید زیرا جذابیت خاصی به خانه میبخشد البته باید نکاتی را در طراحی اجرا نمود تا به نتیجه مطلوب رسید.قبل از اقدام به کناف سعی کنید مقالات مرتبط سایت را مطالعه کنید . کناف برایی سقف های بلند تنوع زیادی دارد و با توجه به سلیقه میتوان اجرا نمود ولی با پیشرفت علمل متد های جدیدی برای کناف سقف های کوتاه آمده است که میتوان طرح های خاصی را برای سقف های کوتاه انجام داد.

برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به اجرای کناف در اصفهان اینجا کلیک کنید.

 

رنگ سقف:

در یک سری از خانه ها ارتفاع سقف کم است و این باعث میشود از زیبایی خانه بکاهد و ان را دلگیر نشان دهد . برای حل این مشکل راه های بسیاری وجود دارد مثلا میتوان رنگ دیوار ها و سقف را یکی کرد تا کوتاهی سقف کمتر به چشم بیاید. و خط بین سقف و دیوار از بین برود لازم است بدانید رنگ سفید همیشه فضا را بزرگتر جلوه میدهد. همچنین اگر قصد دارید از کاغذ دیواری استفاده کنید از کاغذ با طرح های عمودی استفاده کنید. تا دیوارا را کشیده تر نشان دهد.

 

چیدمان مبلمان:

برای انتخاب مبلمان بهتر از مبل هایی استفاده کنید که ارتفاع کمتری دارند تا فاصله بین مبل تا سقف زیاد به نظر برسد. همچنین برای انتخاب پرده صرف نظر از اینکه پنجره چه اندازه ای است پرده های بلند انتخاب کنید از سقف تا زمین را بپوشاند.

 

سقف کوتاه

نور پردازی سقف:

نور پردازی در سقف های کوتاه اهمیت زیادی دارد مثلا برای انتخاب لوستر توجه داشته باشید که لوسترهای اویز و بلند را انتخاب نکنید. حتی در بعضی موارد بهتر است به جای اویز کردن لوستر از نورپردازی نقطه ای استفاده شود.به این صورت هم سقف بلندتر نشان میدهد هم خانه با نورپردازی زیبا تر میشود.

باریسول:

باریسول یکی از راه های زیباسازی سقف میباشد که برا هر نوع مکانی مورد استفاده قرار میگیرد . نمای زیبایی که باریسول به محیط میبخشد قابل مقایسه با چیز دیگری نیست و همچنین برای سقف های کوتاه نیز مناسب است.

برای اجرای باریسول در اصفهان اینجا کلیک کنید.

 

اشتراک این مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *