سقف های تزئینی جایگزین کناف

سقف های تزئینی جایگزین کناف

سقف های تزئینی جایگزین کناف

سقف های تزیینی طرح گچبری از جنس پی وی سی هستند که به تازگی وارد دنیای دکوراسیون شده اند. سقف های طرح گچبری به دلیل نصب سریع و آسان و سرعت در مراحل تولید ( حداکثر دو روز ) در رقابت با کناف قرار گرفته که هر یک از حسنات خاصی بهره می برند . همچنین در ساختمان هایی که مشکل ارتفاع وجود دارد ( ارتفاع سقف کمتر از 2.70 است ) این گزینه مناسب ترین است . این طرح های گچبری در مقایسه با کناف بسیار سبک تر بوده و جلوه شیک و سلطنتی به نمای خانه شما می بخشد . این سقف ها مستقیما بر روی سقف رنگ شده قابل اجراست اما برای بیس و زمینه داخل این  سقف ها شما می توانید از انواع چرم مانند چرم طلایی و یا قهوه ای و یا پوستر های متنوع با طرح فرشته ، آسمان ، طرح اسلیمی و . . . استفاده کنید .

طرح های گچبری سقف تزینی پی وی سی دارای نصب بسیار آسانی هستند، حتی شما در منزل می توانید خودتان آن را نصب کنید . برای نصب به پیچ های مخصوصی نیاز دارند که در هنگام تحویل سقف شما را در چگونگی نصب سقف های گچبری راهنمایی می کنیم . همچنین نصب آن از سمت دفتر ما رایگان بوده و می توانید از نصاب سقف های تزئینی کمک بگیرید. لازم بذکر است این سقف ها را می توانید با کناف ادقام کنید و طرحی منحصر به فرد را خلق کنید .

از دیگر حسن های این سقف نصب بدون بهم ریختگی در منزل است . این سقف ها هیچگونه نخاله ای نداشته  و نیازی به رنگ کاری و هر نوع کثیف کاری ندارند. این گچبری ها شامل طرح های متنوعی می باشند. طرح های دایره ، مربع ، مستطیل ، هشت ضلعی ، شش ضلعی ، قاب های دور لوستر ، ابزار ها ( برای حاشیه های دیوار و یا کنج سقف ها و . . . ) در نمونه کار ها موجود می باشد . همچنین تنوع رنگ در این سقف ها به 14 رنگ می رسد و شما می توانید آن را با کاغذ دیواری ، پارکت ، کابینت و . . . ست کنید .

به طوری کلی اگر قصد ندارید اسباب را برای تغییر دکوراسیون از منزل خارج کنید و یا تغییر دکوراسیون شما در مدت زمان کمتری انجام شود، اگر از طرح های سلطنتی و اشرافی لذت می برید، اگر به طرح های گچبری علاقه مند هستید و یا اگر در سقف محدودیت اجرایی دارید سقف های تزئینی بهترین گزینه برای شماست .

اشتراک این مطلب
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

آیا می خواهید به بحث بپیوندید؟
در صورت تمایل از راهنمایی رایگان ما استفاده کنید!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *