اجرای باریسول در اصفهان

باریسول در اصفهان

باریسول نوعی ورق قابل انعطاف با ترکیب 95 درصد پی وی سی غیر قابل اشتعال و پنج درصد پلاستیک است که بوسیله حرارت کنترل شده در فضای مورد نیاز تثبیت می­ شود. ورق های باریسول بر خلاف سایر سقف های کاذب سنتی تنها از طریق محیط یا دیواره ها سازه نصب می شود. نصب سریع، آسان و ایمن باریسول بوسلیه ریل های آلومینومی صورت می گیرد. در صورتی شرکت باریسول یک شرکت فرانسوی است که مبدع این فناوری جدید در زمنیه سقف های جدید چند لایه کششی است که نزدیک به 50 سال سابقه اجرایی دارد.

سقف های باریسول که به نام سقف های کشسان یا سقف های کششی نیز معروف است اولین بار توسط این شرکت اختراع و به تولید انبوه رسید و به تدریج به برند و محصول ثابت این رده کاری تبدیل شد. ورق های باریسول در حال حاضر در شرکت های مختلف با اسم و برندهای متفاوتی در سراسر دنیا تولید می شود، اگرچه سهم شرکت باریسول همچنان به عنوان پیشتاز بازار سقف های کشسان محفوظ است.

باریسول انواع مختلف دارد و در فضاهای مختلف از مسکونی گرفته تا تجاری و صنعتی با ابعاد مختلف قابل اجرا و پیاده سازی است. باریسول دارای مزیت های منحصر بفردی نسبت به سایر سقف های کاذب است. این فناوری جدید به آسانی و سریع نصب می شود، قابل بازیافت است و با محیط زیست به خوبی سازگاری دارد، ایمن و ضد حریق است. ضد آب می باشد و کمترین میزان جذب گرد و غبار را دارد، قابلیت عبور نور را داشته و به روش های متعدد قابل نورپردازی است.

فناوری باریسول در ایران توسط نمایندگی و مجریان متعدد قابل انجام است. با این حال بهتر است قبل از سفارش و شروع کار انواع باریسول را بشناسید، تصاویر مختلف آن را مطالعه و بررسی کنید و از همه مهمتر ایده ای داشته باشید تا باریسول را متناسب با معماری و طراحی های ایرانی اجرا کنید.

فروش و اجرای سقف کشسان (باریسول) در اصفهان

مزایا باریسول اصفهان

سبک، مقاوم در برابر زلزله، قابلیت دسترسی به تاسیسات، قابل انعطاف، در هر متر مربع 150 کیلو گرم وزن را تحمل می کند، قابلیت نور پردازی، تنوع رنگ بالا، قابلیت چاپ طرح دلخواه شما، قابلیت عبور نور در سقف و بدنه .

مدل های باریسول اصفهان

باریسول و سقف کسشان در سه مدل در بازار می باشد:

1- ترنس که قابلیت چاپ دارد.

2- لاکر که قابلیت چاپ دارد و در سقف و بدنه مثل آینه عمل می کند و براق است.

3- گلکسی که قابلیت چاپ ندارد و براق و مات می باشد.

نور پردازی هایی که در سقف باریسول انجام می شود. فیبر نوری که بصورت نور تزئینی می باشد . هالوژن های نقطه ای، هالوژن های کریستالی و هالوژن های انگشتی که می توان کمی به عنوان نور دهی ازش استفاده کرد. فاصله باریسول برای نورپردازی   حداقل باید 10 سانتیمتر از سقف اصلی باشد .

نکات مهم در اجرا

سازه دور باریسول باید 10 سانت 10 سانت باشد . حتما بعد از اجرا سقف باریسول  گوشه های کار را با چسب آکواریوم پر کنید تا در معرض پشه های ریز در پشت کار نباشد. برای استفاده از هالوژن های بیشتر از 2 سانت حتما باید از سازه سقفی برای باربری هالوژن استفاده شود. در سقف هایی که به واسطه ستون قادر به اجرای بایسول یک دست  نیستید حتما برای اتصال باریسول به همدیگر از سازه دوبل استفاده شود.

شما می توانید بهترین قیمت و بهترین روش اجرایی باریسول را از تیم اصفهان کناف بخواهید.

باریسول سرویس بهداشتی اصفهان
باریسول حمام اصفهان
باریسول پذیرایی اصفهان
اتاق خواب خود را رویایی طراحی کنید.اتاق خواب محل استراحت شبانه وجایی برای تامین ارامش و اسایش در اشخاص است ازاین رو دکوراسیون ان بسیار حائز اهمیت است
باریسول آشپزخانه
باریسول آشپزخانه
اجرای باریسول در اصفهان
اجرای باریسول در اصفهان
اجرای باریسول در اصفهان
اجرای باریسول در اصفهان
اجرای باریسول در اصفهان
اجرای باریسول در اصفهان
اشتراک این مطلب
کلیه حقوق سایت متعلق به شرکت اصفهان کناف می باشد. |  طراحی سایت : عصر آسیا